Let go of the past and let the new life in

Tänk vad mycket tid man lägger ner på sånt som bara ger negativ energi tillbaka?! Man gör det om och om igen, trots att man vet att det inte är någon bra idé. År efter år. Nu är det slut med det.. Känner att det får vara nog!

Jag tänker göra det jag vill & som jag mår bra av. Inte hålla på & lyssna på andra som ändå inte vill en väl. Umgås med personer som får mig att skratta & må bra, som får mig att vara just den jag är. Göra saker som jag inte brukar göra, eller kanske inte vågat?

Min resa börjar denna veckan med att jag har bokat en tågbiljett.. Den kommer ta mig några timmar bort från där jag är nu. Jag ska umgås med människor jag inte brukar göra. Det skulle ju kunna gå hur som helst & det är la det som är det roliga. Att v å g a göra något som man inte brukar.

Detta är bara början på en lång & väldigt jobbig resa. Men jag vet att den kommer att få en bättre fortsättning längre fram. Under tiden får jag kämpa & även se vilka som kommer finnas där.



Det kommer bli bra. Just dare to be the change.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0