Sweet sweet potatopie

Sitter & kollar på Glee & försöker smälta maten. Dagens middag bestod av kycklingfilé och potatisgratäng! Mumma! Är jäkligt sötsugen, så funderar på om jag ska baka något också? ;) Lite vardagslyx måste man ju få ha! Äpplepaj, våfflor, kladdkaka? Svårt beslut det där.. Haha! Sedan blir det greys och ansiktsmask!

På tal om att komma bort, så verkar det som att min tågresa hem kommer att fortsätta ytterligare någon timme ner i landet på lördag. Stannar nog i någon/några nätter. Det var några årsen sist, så kan ju bli intressant det med! Ska konstigt nog bli skönt. Ska packa ner joggingskorna & träningkläder så jag kan ta en runda på landsvägarna bland alla hästar, ängar, skogar och ensamhet. Hur dumt det än låter så längtar jag! Haha

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0