The last few days

Hej & hallå!

Nu är jag tillbaka här igen. Har spenderat helgen uppe i Tidaholm, umgåtts med min moster & träffat vänner. Hade en jätte mysig helg kan jag säga. Sedan tog jag tåget ner till Farsan i Frillesås, där vi egentligen inte gjorde speciellt mycket. Jag passade på att ta det lugnt & läsa en bok, Sophie Kinsella -En shopaholic i New York. Älskar den serien böcker. Läste den första för några årsen & nu lånade jag andra & tredje boken.

För er som undrar, så är det ungefär såhär öde det är hos farsan.



Idag regnar det & är helt grått ute. Sånt där, sitta på ett fik i flera timmar väder. Men inte för min del, för jag ska på personalmöte på jobbet, annars har jag inte mycket planerat denna veckan. Får la se vad jag tar & hittar på. Spontanresa igen? Ny tattoo? Spaweekend? Haha ja, drömma kan man ju alltid göra iallafall!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0