One big desire

Kunde inte bestämma mig för vilken färgkombination som jag ville ha på sminket igår, så det fick bli lite blandat ;)






Haha gött att jag har pyjamas på mig på bilderna & ofixat hår.. Men vafan gör det?! I n g e n t i n g! :D Tänk vad bra!

Produkter jag har använt:

Foundation: Matte milk
Concealer: Cover all blue & red
Powder: Loose milk
Blush: Power & m/s glam peach (som highlighter)
Eyeshadow: Pacific (blå), Ozone (grönblå), Regent (grönguldig), Glam peach (terrakotta), Bronze (guld)
Eyeliner: Kubiss fine liner
Eyepencil: H&M Black
Mascara: Isadora build up extra volume
Eyebrow: Tri brow
Additional products: Quick fix (som primer)

Om inte annat anges så har jag använt make up stores produkter.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0